Chci vyreklamovat nevyreklamovatelné
Účtenky si schovávám, to ano. Mám jich takovou hromadu, že nikdy nenajdu to, co potřebuju. Můj hlavní problém byl v tom, že rozbité zařízení jsem stejně nešel reklamovat. To všechno se ani nyní změní,
Já jsem se nikdy moc nehádal. Vždycky jsem to bral tak, že mi to za to nestojí. Na co koulet s důmyslnými argumenty, když mého oponenta zasahují stejně tvrdě jako pravý hák od mravence? Nač ztrácet čas s něčím, co mi akorát otráví život? A přesně takhle jsem k reklamacím přistupoval.
Když jsem si spočítal, kolik mě bude stát to všechno vyřídit, kolik nervů se ocitne v kýbly, prostě se mi to nevyplatilo. Jak ale dělám malé krůčky do světa dospělosti ...
... všechno se mění. Moje sluchátka Koss začala nepříjemně zlobit. Nejspíše to souviselo s tím, že jsem si na ně skoro každý den sedal. Nevím, co způsobovalo tuto mojí obsesi, protože pohodlné rozhodně nebyly ... myslím na zadku. Přesto jsem ale vytiskl fakturu a jal se zubožená sluchátka vrátit. K mému překvapení mi dali nové.
Dali mi dort, sežral jsem ho i s rukou
Tím to ale všechno jen začalo. Ačkoliv jsem se poté snažil své sedací ústrojí příliš nepoužívat, přesto se sluchátka nevyhnula neodvratitelnému osudu - opět se porouchaly. Znovu jsem je teda odnesl na reklamaci a oni mi normálně NA MÍSTĚ vrátili peníze ? ! Ani si neověřili, že nekecám. Jsou ty lidi normální, vrtalo mi hlavou? Cítil jsem se jako vítěz nad systémem.
Skoro dva roky jsem používal sluchátka úplně zadarmo. A teď jsem si navíc mohl koupit nová a lepší a krásnější. Myslím, že v tom okamžiku nastal zlom.
Největší úspěch ever
A pak přišel můj úplně největší úspěch - reklamace Fitbitu. To je takový dyvajs, co vám řekne, jestli jste aktivní nebo líná lemra (já jsem aktivní lemra). A problém byl v tom, že se mi na něm udělala taková nevzhledná bublina. Skoro jak kdyby náramek postihlo rakovinové bujení. A jelikož jsem se bál, že by mi to mohlo přeskočit na ruku, napsal jsem jim na support ať mi ho vymění. A ONI TO UDĚLALI!
Normálně si řekli o mojí adresu a že mi zadarmo pošlou nový. Nechtěli ani doklad o koupi, jenom jsem řekl, že to byl dárek. A nejlepší na tom je, že ani ten starý nechtěli nazpět, takže teď mám dyvajsy (dyvajs bez dyvajsu jako hrad bez hradu) dva. A že nejsou zrovna dvakrát levné.
Výrobci, bojte se mě
Všichni výrobci se teď mějte na pozoru. Od tohoto památného dne, budu reklamovat jako nikdo jiný. Budu lvem mezi kočkami, budu králem mezi knížaty, menhirem mezi oblázky. Za každou byť sebemenší vadu budu vyžadovat OKAMŽITÉ vrácení peněz a hlasitě volat, že přece žijeme ve státě práva a že mám NÁROK. Dokonce už teď kuju pikle, jak proměnit svůj starý telefon na úplně nový: