Reklamace Fitbitu? Procházka růžovým sadem
Jak probíhá reklamace zařízení u Fitbitu? Přečtěte si následující řádky a posuďte sami. Já byl více než spokojený.
Fitbit Charge HR mám aktuálně 10 měsíců a abych pravdu řekl, už na to vypadá. Ba co víc, vypadá mnohem na hůř. Onen plastový náramek se velice rychle opotřeboval. Nejdříve se mu odlepil kus od displeje a voděodolnost se stala pouze teoretickou funkcí. A nyní se mi i odlepil kus plastu ve středu, takže na náramku vznikla nevzhledná bublina. Co jsem se díval na support fóra, nebyl jsem jediný, kdo má podobný problém.
Rychle, prostě jednoduše
Na funkčnost sice nemělo postupné odlupování vliv, ale přesto mi přišlo, že za velice krátký čas by se mi nakonec rozpadl v prach. Problematický kus jsem vyfotil a poslal s prosbou nějakého řešení přímo na podporu Fitbitu. Nejdříve se mě zeptali, kde a kdy jsem ho koupil. Odpověděl jsem, že jsem ho dostal minulý rok v srpnu jako dar. Téměř obratem mi odpověděli, že mi pošlou nový kus.
Naprostá bomba. Reklamace nezabrala ani celý den a jako důkaz jim stačila obyčejná fotka. Pak měli sice trochu problém nabouchat moji adresu do jejich systému, ale se společnosti DHL, která dopravu zajišťuje, jsem se dohodl na změně dodání. Asi za 4 dny mi přišel nový kus.
Největší terno je, že jsem vůbec neplatil za dopravu a ani jsem nemusel vracet rozbitý kus. To znamená, že nyní mám dva funkční Fitbity. Myslím, že je to takový trochu Applovský přístup. Jejich zařízení sice stojí hodně, ale pokud jde o různé reklamace a výměny, konají prakticky bez odkladu. Aspoň myslím. iPhone nemám.
Teď jenom doufám, že mi nový Fitbit vydrží déle než ten starý. Na jednu stranu jsem sice rád, že mi ho vyměnili, ale na stranu druhou se trochu bojím, s jakou kvalitou jsou ty náramky vůbec vyráběny.