Michal Ozogán Blog exjedničkáře bez vyhlídky na praktický život
Michal Ozogán

Reklamace Fitbitu? Procházka růžovým sadem

Reklamace Fitbitu? Procházka růžovým sadem

Publikováno 30.04.2016 Publikováno Elektronika Počet komentářů 25

Jak probíhá reklamace zařízení u Fitbitu? Přečtěte si následující řádky a posuďte sami. Já byl více než spokojený.

Fitbit Charge HR mám aktuálně 10 měsíců a abych pravdu řekl, už na to vypadá. Ba co víc, vypadá mnohem na hůř. Onen plastový náramek se velice rychle opotřeboval. Nejdříve se mu odlepil kus od displeje a voděodolnost se stala pouze teoretickou funkcí. A nyní se mi i odlepil kus plastu ve středu, takže na náramku vznikla nevzhledná bublina. Co jsem se díval na support fóra, nebyl jsem jediný, kdo má podobný problém.

Fitbit Charge HR

Ne, s bublinami nejsem kamarád

Rychle, prostě jednoduše

Na funkčnost sice nemělo postupné odlupování vliv, ale přesto mi přišlo, že za velice krátký čas by se mi nakonec rozpadl v prach. Problematický kus jsem vyfotil a poslal s prosbou nějakého řešení přímo na podporu Fitbitu. Nejdříve se mě zeptali, kde a kdy jsem ho koupil. Odpověděl jsem, že jsem ho dostal minulý rok v srpnu jako dar. Téměř obratem mi odpověděli, že mi pošlou nový kus.

Naprostá bomba. Reklamace nezabrala ani celý den a jako důkaz jim stačila obyčejná fotka. Pak měli sice trochu problém nabouchat moji adresu do jejich systému, ale se společnosti DHL, která dopravu zajišťuje, jsem se dohodl na změně dodání. Asi za 4 dny mi přišel nový kus.

Který z nich je nový a který je starý, je myslím patrné na první pohled

Který z nich je nový a který starý, je myslím patrné na první pohled

Největší terno je, že jsem vůbec neplatil za dopravu a ani jsem nemusel vracet rozbitý kus. To znamená, že nyní mám dva funkční Fitbity. Myslím, že je to takový trochu Applovský přístup. Jejich zařízení sice stojí hodně, ale pokud jde o různé reklamace a výměny, konají prakticky bez odkladu. Aspoň myslím. iPhone nemám.

Teď jenom doufám, že mi nový Fitbit vydrží déle než ten starý. Na jednu stranu jsem sice rád, že mi ho vyměnili, ale na stranu druhou se trochu bojím, s jakou kvalitou jsou ty náramky vůbec vyráběny.


Jaké máte zkušenosti s reklamacemi v zahraničí? Reagovat



Komentáře
  1. Markéta

    Markéta: Ahoj, díky za návod :) Udělala jsem přesně to stejné a klaplo to. Akorát už nemají Fitbit Charge velikost S, tak mi jako náhradu posílají Fitbit Alta :) Skvělá odezva a komunikace. Mohu jen doporučit :)

    1. nina100

      nina100: Aky problem si mala so svojimi hodinkami ze ti uznali refundaciu? Mne ju neuznali

  2. Johan

    Johan: Ahoj, to jste psali přímo na podporu v usa? České stránky pro fitbit nikde nevidím. Díky

    1. Michal Ozogán

      Michal Ozogán: Ano, do USA. Respektují, že v EU je dvouletá záruka ze zákona. Nový mi poslali ze skladu v Holandsku.

      1. Kacka

        Kacka: A platil jsi neco za postu? A poslali ti ho i bez udani mista prodeje? Ja mam totiz kus z ebaye, tak nevim jestli mi to uznaji

        1. Michal Ozogán

          Michal Ozogán: Za poštu jsem nic neplatil. Psal jsem jim, že byl koupený v USA, ale stejně jsem dostal evropskou záruku 2 roky. Nicméně když jsem reklamoval podruhé, chtěli už vadný kus na moje náklady vrátit a pak by mi teprve poslali nový zpět. Za pokus nic nedáš.

        2. Tereza

          Tereza: Já reklamovala klasicky u prodejce (se zeleným sráčem), praskl mi pásek, tak jsem jim dala jen pásek (mám jeden náhradní z Číny), “zkoumali” ho měsíc a po měsíci mi napsali, že zamítají (s dovětkem, že pro neúplnost zboží – možná, kdybych byla bývala byla ochotná vzdát se na měsíc i trackeru…)
          Díky za tip s USA servisem… zkusím to u nich…

  3. K.

    K.: Problém s Fitbitem je ale nemožnost nezáruční opravy. Praskl mi displej u FitBit Versa (2m staré hodinky) a neexistuje možnost opravy. Nabízejí slevu na nové jiné typy.
    Pozor na to!

    1. Michal Ozogán

      Michal Ozogán: To je bohužel pravda. Začíná se to rozmáhat v elektronice obecně. U Sony se mi rozbilo zapínací tlačítko a na jeho opravu by se musel vyměnit celý display…

  4. nina100

    nina100: Kam mam pisat? Dajte nejaky odkaz na.podporu

    1. Michal Ozogán

      Michal Ozogán: https://help.fitbit.com/

  5. nina100

    nina100: No ja som reklamovala prasknute sklo a mne napisali ze to nie je v ich zaruke a taktiez ze ked som nekupila hodinky cez nich tak mi nemozu ponuknut refundaciu ani vymenu.takze zas take lahke to nie je bohuzial.

    1. Michal Ozogán

      Michal Ozogán: On je článek už pár let starý a přijde mi, že přístup Fitbitu se od té doby změnil. Když jsem reklamoval jiný náramek, reklamaci mi sice uznali, ale už to bylo mnohem komplikovanější než předtím.

  6. Eva

    Eva: Já reklamovala prasklé sklo na Fitbit charge 2. Nabídli mi zdarma stejný kus nebo 50 % slevu na jiný model. Komunikace výborná. Obchod, kde jsem kupovala absolutní nezájem – vyjádření mechanické poškození. Fitbitu jsem podrobně popsala problém, jak se prasknutí stalo (hodinky praskly teplem (cca 50 stupňů na slunci). Nové hodinky jsem měla do týdne.

    1. Dagmar Králíková

      Dagmar Králíková: Prosim poraďte. Mám stejný problém, prasklé sklo a nevím na koho se obrátit. Dáša

  7. katarina

    katarina: ahojte, prosim vas potrebovala by som poradit, mam hodinky fitbit versa lite a mam ich od vianoc a po mesiaci sa mi sami od seba resetovali neviem ani ako a teraz mi vobec nejdu sparovat s mobilom. skusala som vselico podla informacii na nete a stale to iste. restartovala mobil, nanovo stiahla apku ale do hodiniek sa neviem dostat, stale sa mi tam zobrazuje logo fitbit a potom velky cerveny krizik. poprosim ak mi vie niekto poradit budem velmi vdacna. dakujem

    1. Michal Ozogán

      Michal Ozogán: Zkusil bych ještě restartovat přímo hodinky – https://community.fitbit.com/t5/Versa-Smartwatches/Versa-Lite-Factory-Reset/td-p/3846785 – do továrního nastavení

  8. Michaela

    Michaela: Ahojte, prosím Vás potrebovala by som poradiť s hodinkami Fitbit Alta. Mám ich 3 roky a doteraz nebol žiadny problem, ale prestali reagovať na dotyk aj keď mali pred hodinou 100% baterky. Neviem či bude zlá batéria alebo niečo s displejom (má jemne škrabance)
    Ďakujem sa rady.

  9. Luděk

    Luděk: Krásné ráno,

    máte prosím někdo zkušenost s prasklým diplejem u hodinek Fitbit, díky slunečnímu záření a teplotě?

    Děkuji za odpověď a přeji krásný den…Luděk Matějů

    1. Michal Ozogán

      Michal Ozogán: Co jsem se zběžně díval na forum Fitbit, tak lidi s tím mívají problém. Zkusil bych se obrátit přímo na podporu Fitbitu https://myhelp.fitbit.com/s/support

  10. Verča

    Verča: Ahoj, mě se stalo něco asi podobného, mám Versa od 5/2018, v 12/2019 reklamovány u prodejce, dostala jsem nový kus, ale se zárukou běžící od data zakoupení prvních. Takže 10 měsíců fungujícím hodinkám dávno uplynula záruka 2 roky, a Alza mě poslala k šípku. Hodinky začaly samy otevírat menu a jednotlivé položky v něm, nastavily mi chaoticky věci, takže mě v noci 3x probudil budík :D a ráno se nadobro vypnuly. Řešila jsem s podporou přímo fitbit, pošlou mi nové.

  11. Petra

    Petra: Ahoj, taky řeším problém s Fitbit (Versa 2), mám je od konce srpna 2020, nefunguje restarovací tlačítko (držím déle jak 10 sekund a vždy jen červená obrazovka a odemkněte telefonem), telefon je vidí v Bluetooth, ale nespáruje (odmítá párování). Hodinky hlásí odemkněte telefonem, i když jsem zadávala pin a odemykaly se pohybem nebo pinem a nikdy jsem je telefonem neodemykala. Aktuálně se tedy do hodinek nedostanu, restartovat nejdou a telefon je nespáruje, takže je nemůžu nastavit celé znovu. V podstatě Hlava XXII. Přeinstalovala jsem i appku Fitbit a nic. Potřebovala bych je dostat do továrního nastavení, ale nedostanu se do nich. Stalo se to přes noc, sama jsem s nimi nedělala nic. A nikdo jiný k nim přístup nemá. Budu ráda za jakýkoliv tip. Kupovány v Alze. Díky moc.

  12. Luděk

    Luděk: Pěkný den,

    měli jsme stejný problém, který jsme vyřešili přímo s výrobcem. Hodinky nám vyměnili
    za jiné a bez prasklého skla. S prodejcem jsme se nebyli schopni domluvit.

  13. Dagmar Gajdošová

    Dagmar Gajdošová: Prosim mam 2 roky Charge 3, postupne, mozna po vymene remienka ( u renomovaneho hodinara) mi prestal byt display viditelny, prosim kam mozem poslat hodinky na opravu- ja pouzivam uz 6 rokov tuto znacku najskor Charge 2. Tento charge .
    Prosim poradit kam mozem hodinky poslat na opravu, boli asi za 300 eur, tak sa mi zda skoda po 2 rokoch ich vyhodit.
    dakujem Gajdosova

  14. Vladimíra Cholevová

    Vladimíra Cholevová: Ahoj. Hodinky versa mi píšou…. Odemkněte pomocí telefonu…. V apce jsem nic nenašla, tu jsem i znova stahls,
    meny se ještě zmenšilo a nevim co dál. Stalo se pote co jsem lepila folii a špatně několikrat zadala pin k odemčeni. Poraďte.

Přidejte svůj komentář

 


Nepřehlédněte Má Endomondo budoucnost?

Má Endomondo budoucnost?

Poprvé jsem Endomondo použil v březnu 2012. Je to už 6 let, co ho používám. Nejdříve jsem si koupil premium aplikaci a pak i premium členství, které jsem platil několik let. Jenže co Endomondo koupil Under Armour, zdá se mi, že další vývoj drhne. Premium jsem si už neprodloužil, protože přemýšlím o migraci na jinou aplikaci.

Zobrazit →

Proč používat sensor rychlosti pro cyklistiku

Proč používat sensor rychlosti pro cyklistiku

Nejjednodušší cesta, jak sledovat svoji rychlost, je přes GPS. Funguje na všechny dopravní prostředky, dokonce i na lidské nohy. Jenže ne vždycky podává přesné výsledky. Ostré zatáčky nejsou tak ostré a běda vám, jakmile se dostanete do budovy nebo do tunelu. Pro nejpřesnější výsledky je dobré pořídit si sensor rychlosti.

Zobrazit →


Sledujte mě

Odebírejte nové články