Reklamace Fitbitu? Procházka růžovým sadem

Jak probíhá reklamace zařízení u Fitbitu? Přečtěte si následující řádky a posuďte sami. Já byl více než spokojený.
Fitbit Charge HR mám aktuálně 10 měsíců a abych pravdu řekl, už na to vypadá. Ba co víc, vypadá mnohem na hůř. Onen plastový náramek se velice rychle opotřeboval. Nejdříve se mu odlepil kus od displeje a voděodolnost se stala pouze teoretickou funkcí. A nyní se mi i odlepil kus plastu ve středu, takže na náramku vznikla nevzhledná bublina. Co jsem se díval na support fóra, nebyl jsem jediný, kdo má podobný problém.

Ne, s bublinami nejsem kamarád
@FitbitSupport @fitbit what do I do if my Fitbit charge HR skin is bubbling and peeling off?? pic.twitter.com/QdcS8M8Ygq
— Olivia (@hiolivia) April 17, 2016
@fitbit My Charge HR developed this problem with the band. Got for Christmas. What do I need to do to get it fixed? pic.twitter.com/VDtwPzCaos
— Jonathan Moore (@cancerat) April 20, 2016
Rychle, prostě jednoduše
Na funkčnost sice nemělo postupné odlupování vliv, ale přesto mi přišlo, že za velice krátký čas by se mi nakonec rozpadl v prach. Problematický kus jsem vyfotil a poslal s prosbou nějakého řešení přímo na podporu Fitbitu. Nejdříve se mě zeptali, kde a kdy jsem ho koupil. Odpověděl jsem, že jsem ho dostal minulý rok v srpnu jako dar. Téměř obratem mi odpověděli, že mi pošlou nový kus.
Naprostá bomba. Reklamace nezabrala ani celý den a jako důkaz jim stačila obyčejná fotka. Pak měli sice trochu problém nabouchat moji adresu do jejich systému, ale se společnosti DHL, která dopravu zajišťuje, jsem se dohodl na změně dodání. Asi za 4 dny mi přišel nový kus.

Který z nich je nový a který starý, je myslím patrné na první pohled
Největší terno je, že jsem vůbec neplatil za dopravu a ani jsem nemusel vracet rozbitý kus. To znamená, že nyní mám dva funkční Fitbity. Myslím, že je to takový trochu Applovský přístup. Jejich zařízení sice stojí hodně, ale pokud jde o různé reklamace a výměny, konají prakticky bez odkladu. Aspoň myslím. iPhone nemám.
Teď jenom doufám, že mi nový Fitbit vydrží déle než ten starý. Na jednu stranu jsem sice rád, že mi ho vyměnili, ale na stranu druhou se trochu bojím, s jakou kvalitou jsou ty náramky vůbec vyráběny.
Jaké máte zkušenosti s reklamacemi v zahraničí? Reagovat

Kterak využít Facebook při blogování
Co si budeme namlouvat, Facebook je největší sociální sítí u nás a má tím pádem i největší potenciál zvýšit návštěvnost. Záleží ale také o čem píšete – v některých případech se vám Twitter nebo Google plus může vyplatit více. I tak ale není na škodu Facebook nevypustit. Jsou v podstatě 3. základní cesty, jak se k němu můžete stavět.
Zobrazit →

Vzpoura hvozdu
Účast v soutěži „Zrcadlo Fantasie 2006“, 10-14. místo. Proti hraničáři Erikovi se postaví jeho vlastní les aneb staré dobré fantasy.
Zobrazit →
Markéta: Ahoj, díky za návod :) Udělala jsem přesně to stejné a klaplo to. Akorát už nemají Fitbit Charge velikost S, tak mi jako náhradu posílají Fitbit Alta :) Skvělá odezva a komunikace. Mohu jen doporučit :)
nina100: Aky problem si mala so svojimi hodinkami ze ti uznali refundaciu? Mne ju neuznali
Johan: Ahoj, to jste psali přímo na podporu v usa? České stránky pro fitbit nikde nevidím. Díky
Michal Ozogán: Ano, do USA. Respektují, že v EU je dvouletá záruka ze zákona. Nový mi poslali ze skladu v Holandsku.
Kacka: A platil jsi neco za postu? A poslali ti ho i bez udani mista prodeje? Ja mam totiz kus z ebaye, tak nevim jestli mi to uznaji
Michal Ozogán: Za poštu jsem nic neplatil. Psal jsem jim, že byl koupený v USA, ale stejně jsem dostal evropskou záruku 2 roky. Nicméně když jsem reklamoval podruhé, chtěli už vadný kus na moje náklady vrátit a pak by mi teprve poslali nový zpět. Za pokus nic nedáš.
Tereza: Já reklamovala klasicky u prodejce (se zeleným sráčem), praskl mi pásek, tak jsem jim dala jen pásek (mám jeden náhradní z Číny), “zkoumali” ho měsíc a po měsíci mi napsali, že zamítají (s dovětkem, že pro neúplnost zboží – možná, kdybych byla bývala byla ochotná vzdát se na měsíc i trackeru…)
Díky za tip s USA servisem… zkusím to u nich…
K.: Problém s Fitbitem je ale nemožnost nezáruční opravy. Praskl mi displej u FitBit Versa (2m staré hodinky) a neexistuje možnost opravy. Nabízejí slevu na nové jiné typy.
Pozor na to!
Michal Ozogán: To je bohužel pravda. Začíná se to rozmáhat v elektronice obecně. U Sony se mi rozbilo zapínací tlačítko a na jeho opravu by se musel vyměnit celý display…
nina100: Kam mam pisat? Dajte nejaky odkaz na.podporu
Michal Ozogán: https://help.fitbit.com/
nina100: No ja som reklamovala prasknute sklo a mne napisali ze to nie je v ich zaruke a taktiez ze ked som nekupila hodinky cez nich tak mi nemozu ponuknut refundaciu ani vymenu.takze zas take lahke to nie je bohuzial.
Michal Ozogán: On je článek už pár let starý a přijde mi, že přístup Fitbitu se od té doby změnil. Když jsem reklamoval jiný náramek, reklamaci mi sice uznali, ale už to bylo mnohem komplikovanější než předtím.
Eva: Já reklamovala prasklé sklo na Fitbit charge 2. Nabídli mi zdarma stejný kus nebo 50 % slevu na jiný model. Komunikace výborná. Obchod, kde jsem kupovala absolutní nezájem – vyjádření mechanické poškození. Fitbitu jsem podrobně popsala problém, jak se prasknutí stalo (hodinky praskly teplem (cca 50 stupňů na slunci). Nové hodinky jsem měla do týdne.
Dagmar Králíková: Prosim poraďte. Mám stejný problém, prasklé sklo a nevím na koho se obrátit. Dáša
katarina: ahojte, prosim vas potrebovala by som poradit, mam hodinky fitbit versa lite a mam ich od vianoc a po mesiaci sa mi sami od seba resetovali neviem ani ako a teraz mi vobec nejdu sparovat s mobilom. skusala som vselico podla informacii na nete a stale to iste. restartovala mobil, nanovo stiahla apku ale do hodiniek sa neviem dostat, stale sa mi tam zobrazuje logo fitbit a potom velky cerveny krizik. poprosim ak mi vie niekto poradit budem velmi vdacna. dakujem
Michal Ozogán: Zkusil bych ještě restartovat přímo hodinky – https://community.fitbit.com/t5/Versa-Smartwatches/Versa-Lite-Factory-Reset/td-p/3846785 – do továrního nastavení
Michaela: Ahojte, prosím Vás potrebovala by som poradiť s hodinkami Fitbit Alta. Mám ich 3 roky a doteraz nebol žiadny problem, ale prestali reagovať na dotyk aj keď mali pred hodinou 100% baterky. Neviem či bude zlá batéria alebo niečo s displejom (má jemne škrabance)
Ďakujem sa rady.
Luděk: Krásné ráno,
máte prosím někdo zkušenost s prasklým diplejem u hodinek Fitbit, díky slunečnímu záření a teplotě?
Děkuji za odpověď a přeji krásný den…Luděk Matějů
Michal Ozogán: Co jsem se zběžně díval na forum Fitbit, tak lidi s tím mívají problém. Zkusil bych se obrátit přímo na podporu Fitbitu https://myhelp.fitbit.com/s/support
Verča: Ahoj, mě se stalo něco asi podobného, mám Versa od 5/2018, v 12/2019 reklamovány u prodejce, dostala jsem nový kus, ale se zárukou běžící od data zakoupení prvních. Takže 10 měsíců fungujícím hodinkám dávno uplynula záruka 2 roky, a Alza mě poslala k šípku. Hodinky začaly samy otevírat menu a jednotlivé položky v něm, nastavily mi chaoticky věci, takže mě v noci 3x probudil budík :D a ráno se nadobro vypnuly. Řešila jsem s podporou přímo fitbit, pošlou mi nové.
Petra: Ahoj, taky řeším problém s Fitbit (Versa 2), mám je od konce srpna 2020, nefunguje restarovací tlačítko (držím déle jak 10 sekund a vždy jen červená obrazovka a odemkněte telefonem), telefon je vidí v Bluetooth, ale nespáruje (odmítá párování). Hodinky hlásí odemkněte telefonem, i když jsem zadávala pin a odemykaly se pohybem nebo pinem a nikdy jsem je telefonem neodemykala. Aktuálně se tedy do hodinek nedostanu, restartovat nejdou a telefon je nespáruje, takže je nemůžu nastavit celé znovu. V podstatě Hlava XXII. Přeinstalovala jsem i appku Fitbit a nic. Potřebovala bych je dostat do továrního nastavení, ale nedostanu se do nich. Stalo se to přes noc, sama jsem s nimi nedělala nic. A nikdo jiný k nim přístup nemá. Budu ráda za jakýkoliv tip. Kupovány v Alze. Díky moc.
Luděk: Pěkný den,
měli jsme stejný problém, který jsme vyřešili přímo s výrobcem. Hodinky nám vyměnili
za jiné a bez prasklého skla. S prodejcem jsme se nebyli schopni domluvit.
Dagmar Gajdošová: Prosim mam 2 roky Charge 3, postupne, mozna po vymene remienka ( u renomovaneho hodinara) mi prestal byt display viditelny, prosim kam mozem poslat hodinky na opravu- ja pouzivam uz 6 rokov tuto znacku najskor Charge 2. Tento charge .
Prosim poradit kam mozem hodinky poslat na opravu, boli asi za 300 eur, tak sa mi zda skoda po 2 rokoch ich vyhodit.
dakujem Gajdosova
Vladimíra Cholevová: Ahoj. Hodinky versa mi píšou…. Odemkněte pomocí telefonu…. V apce jsem nic nenašla, tu jsem i znova stahls,
meny se ještě zmenšilo a nevim co dál. Stalo se pote co jsem lepila folii a špatně několikrat zadala pin k odemčeni. Poraďte.
Ivan: Kolego, plně souhlasím, že je to jako procházka růžovým sadem. Poue nevím zda jste se již někdy zkusil projít přes růžový sad – je tam mnoho ostnú a po procházce budete vypadat jako po lehké pouliční výtržnosti s pár tržnými ranami.
Stejně je to u FitBitu. Pokud měníte hodinky každých 24 měsíců je to OK, v záruce vám Fitbit vymění cokoli. Den po záruce je můžete zrovna zanést do sběrného dvora.
Včera jsem s podporou chatoval, protože po vyhození náramku Charge – řemínek se utrhnul 2x v záruce a potřetí 25 měsíců od koupě mám na vyhození FitBit Versa. seknul se v nich software při updatu a slečna na chatu mi oznámila jako první že nemají servis. Jako druhou odpověď jsem dostal link na návod jak nabíjet hodinky a poslední informace byla, že prověří moji záruku. Protože jsem kupoval v únoru 2020 vše je pasé. Fitbit nikdy více.